Ikeabesök igår och inte lika kul idag

Vilken dag det blev på ikea igår. Familjen tajkon vettni. Tog 100 år att bara komma iväg. När vi väl kom iväg så skulle vi åka och låna en kärra också så tog det massa tid, och sen köra till Kalmar med en kärra. Ah ni fattar! När vi väl var framme började vi med jysk. Köpte nya kuddar, tvålpump, gardiner och lite smått och gott. Sen träffade Mattias någon han kände och så tog en en jäkla tid också. Började bli stressad haha. Åkte vidare till Ikea och där tog det en evighet att hitta allt vi skulle ha. Dra en barnvagn, en kundvagn och en stor vagn som man lägger självplocket på var inte lätt. Travis vägrade sova sin eftermiddagslur i vagnen så han fick ett övertröttsutbrott mitt i allt också. Tillsist började vi gapskratta både jag och Travis haha. Vi var nog lika trött båda två. Fick med oss en hel del från ikea iallafall. Var inte hemma förrens halv 9 på kvällen.
 
Idag skulle jag bygga ihop en dubbelbyrå från ikea. Det tog fan halva dagen. Blev galen haha. Massa skruvar och spikar som ska i. Sen bygga ihop 6 lådor tog en evighet. Men tillsist blev jag klart och den står fint i sovrummet nu. Michaela kom en sväng och lekte med Travis ikväll och då passade jag på att ordna lite mer i garderoberna. Är trångt när man varit van vid att ha ett helt förråd att hänga kläder i. Hoppas man hinner få ordning på allt denna vecka, orkar inte bo i kaos mer :) Inte lätt att få saker gjort när Travis vill leka med en hela tiden heller.
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback