Godmorgon!

Godmorgon!

Målade sko och hatthyllan igår igen så nu ska det nog vara klart, ska ut och kika sen :) Var iväg i Vimmerby och köpte gardiner och lite annat smått och gott igår med. När jag kom hem var tapetseringen klar, gutt. Hann bara hem äta och vända så åkte jag vidare till Virserum. Säsongens första innebandyträning stod på schemat. Har nämligen skrivit på för Hultsfred iår. Vi kommer att träna både i vrum och hfred, men matcherna blir i hfred :) Var ett riktigt härligt gäng och jag hoppas bara vi blir ett par till med tiden så kommer detta bli kanon :) Känns kul med något nytt!

Idag vaknade Travis halv 9. Då gick jag och hämtade honom och la han i vår säng. Han la sig och höll om mig en stund. Sen kröp han upp och gav mig världens blötaste puss på munnen. Mitt hjärta smälte 1000 gånger om. Min lilla gullunge :)

Idag står det städa upp på schemat! Ska bli skönt att få ut tapetseringsbord osv. Så fullt upp idag, bäst att sätta igång!








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback