Snart kommer lilla älsklingen hem igen

Vaknade bara två gånger inatt och kollade på klockan och insåg att det bara var att blunda och sova igen. Skönt :) Vaknade straxt innan tio och så låg vi och drog oss lite i sängen. Sen var jag tvungen att ringa och kolla hur det hade gått, och det hade gått jättebra tydligen så det var ju skönt. Då vet man att det kan bli fler gånger :)

Gick upp och gjorde frukost till oss, ägg och bacon blev det idag. Bra start på dagen :) Mattias har åkt iväg till någon kompis och jag har städat lite. Bäst att passa på när man är ensam och kan vara lite effektiv. Så nu är det rent och fint och nu bänkade jag mig framför tvn. Är mest bara skit om helgerna tycker jag. Nu väntar jag bara på att lilla älsklingen ska komma hem så jag får mysa med honom hela dagen. Saknar honom massor nu :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback