Slappardag

Idag har det varit en riktig slappdag. Jag har zipperallen på mig och Travis sin mjukisdress. Travis vaknade typ 8 gånger inatt, så när han ville gå upp kvart i nio imorse var jag inte glad. Tog nog en kvart innan jag fick upp ögonen medans han låg bredvid och lekte för fulla muggar. Vet inte vad det har blivit med honom om nätterna alltså. Är inte kul att vakna till sådär mycket, man kommer aldrig in i djupsömnen då. Man tycker att han borde vara trött också, men icke. Iallafall så gick vi upp vid halv tio. Då drog vi igång och tvättade. Hänger tvätt över hela lägenheten nu. När vi hade tvättat åt vi frukost och kollade på lite serier. Sen tog vi oss en tupplur på en timme. Jag hann aldrig somna, men det var skönt att vila lite.

Sen har det varit full fart hela dagen. Jag har hängt all tvätt och Travis åkte runt i sin gåstol och drog ner den haha. Han var inte så mycket till hjälp han inte. Han har rivit ner mina krukor och mina lyktor som vanligt. Och när man säger "nej Travis" så kollar han på en, skrattar och forstätter med sina rackartyg. Konstigt att de ska vara på allt som de inte får röra.


Nu är Mattias hemma, och Travis är hos mormor en sväng. När han kommer hem ska han bada och sen få smaka på välling för första gången. Hoppas han gillar det :)









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback