Now it's to late

Godkväll!

Idag har vi varit hos en kompis till Mattias och sen spenderade vi kvällen hos hans farmor och farfar. Trevligt :) Dagarna går väldigt fort här uppe tycker jag, redan torsdag imon.

För övrigt så har Travis börjat med att spy hela tiden. Det är sen vi började med ersättning för innan gjorde han det väldigt sällan. Han har spytt ner tre par byxor för mig redan. Undra om det är för han är lite känslig mot just den ersättningen han får eller om han bara slurpar i sig för mycket? Ja eller vad det nu kan vara, jobbigt är det iallafall,

Nä bäst att sova nu!







Kommentarer
» Malin

Jag hade precis samma problem med Alice! Det kom kaskadspyor precis hela tiden, då körde jag med sempers... Jag fick tippset att byta ersättning, då vissa barn kan ha svårt att bryta ner ämnena! Bytte till Netles (eller hur det nu stavas), den ska visst va lite mer skonsam för magen och sen dess har det inte skett mer! Dock är den bra mycke dyrare, finns ju två olika, en med extra mycket omega 3 och och en med bakteriekulturen bifidus. Jag har den sistnämna, då den ska va mest skonsam. Den finns att köpa på Willys!


Kom ihåg






Trackback