Hemma från tatueraren

Sådär nu är jag hemma från tatueraren. Blev väldigt nöjd. Har tatuerat in Travis namn på insidan av överarmen, ungefär på biceps. Det gick snabbt att tatuera sig idag, och när jag låg där så planerade jag för nästa tatuering i huvudet haha. Lägger upp en bild sen ikväll när jag tagit bort plasten och så, men tatueringar är inte fina när dom är nygjorda så ni får ha överseende med det.

Travis var hemma med mamma och Mini så länge, nu har jag gått hem med honom i vagnen och han sover fortfarande gott. Börjar få en bra rutin på mat och sömn om dagarna nu.

Maten har sett ut såhär i snart 2 veckor nu.

06.00 bröstmjölk
08.00 bröstmjölk
11.00 gröt och ersättning
14.30 burkmat, fruktpuré och ersättning
18.00 ersättning
21.00 välling


Ska sluta helt med amningen i helgen och ge han välling på morgonen också. Känns faktiskt skönt att ha amningen överstökad nu. Han blir skitglad när flaskan kommer nu istället, så det är skönt. Förresten ni kanske undrar hur det gick inatt? Först kunde jag knappt somna, gick in två gånger till honom och kollade så han andades. Sen somnade jag tillslut och fick vakna 4 gånger och gå och ge honom nappen. När han vaknade femte gången vid sex bar jag med honom in till vår säng och så sov vi vidare till 8 då det blev lite mat och så somnade vi om till 10 igen. Så ja jag vet inte om det gick bättre, men jag känner mig på något sätt ändå mer utvilad. Var skönt att inte vakna av att han vred på sig i sängen. Så han får nog bo kvar i sitt rum :) Är inte direkt långt till rummet så det gör mig inget att gå dit om nätterna, det blir nog bättre snart!



Stiliga grabben idag!









Kommentarer

Härligt :) sömnen är viktig för dig oxå. men skönt att de räcker med att bara ge nappen iaf :) kommer bara gå bättre o bättre ska du se :)


Kom ihåg






Trackback