Hårbottenmassage

Idag har jag varit och tvättat håret, fått hårbottenmassage och fönat håret hos syster. Hon har haft praktik denna vecka där jag brukar gå och fixa mig i håret, så passade på ett ge henne lite att göra. Hårbottenmassage är nog den skönaste massage som finns. Travis och Mattias var också med och kikade.

Mattias är i garaget just nu och Travis ger mig saker att göra hela tiden. Är det inte lyktorna som dras ner är det blommorna eller ljushållarna. Ska man behöva plocka bort alla prydnassaker? Då kommer lägenheten se jättetråkig ut ju. Han bara skrattar åt en när man säger nej till honom också. Himla skitunge.

Inatt fick jag inte somna förrens 4 heller. Vi la oss rätt sent och jag försökte väl somna runt halv 2. Då drog han igång med att skrika till en gång i kvarten typ. Man hann bara gå på toa, lägga sig i sängen och lägga sig tillrätta sen hörde man honom från rummet och då var det bara upp och hoppa igen. Han är omöjlig haha!



Rackartyg!!!








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback