Äntligen hemma

Vi kom hem vid femtiden förrut. Packade upp alla saker direkt så man har det gjort. Sen kom Travis mormor och kidnappade honom som väntat. Då passade vi på att ta en dusch och nu har vi dragit på oss våra zipperaller och lagt oss på soffan. Delade på en pizza precis också. Det satt fint i magen. Har blivit en del sån mat denna veckan hehe.

Ska bli så skönt att sova i sin egen säng ikväll. Jag tror Travis kommer tycka det också. Hoppas han sover bättre nu när vi är hemma. Vore skönt med lite sömn inatt faktiskt. Nu ska vi ligga här på soffan och invänta big brother bara.

Kom att tänka på mina rubriker. De är och har alltid varit på engelska. Ni kanske har undrat varför!? När jag började blogga lyssande jag alltid på musik samtidigt och då blev det att jag tog en mening från låten som rubrik. Men nu gör jag inte alltid de längre, så känner att det är onödigt att ha det haha. Traditioner är till för att brytas, så idag och framöver blir rubrikerna på svenska ;)




Här är sakerna Travis fick av farmor Annelie och Ove. Det blev två par jeansshorts, chinoshorts, t-shirt, skjorta, scarf, två par skor, hatt och solglasögon.











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback