New episode

Var uppe i Hultsfred i förmiddags med mamma och Jennifer. Jag klippte topparna och Jennifer färgade håret och klippte sig hon med :) Tog inte mycket alls på längden, tycker de kan växa på lite nu för jag vill ha längre hår. Brukar ju växa så fort annars men nu verkar de ha stannat. Iaf, sen fikade vi lite innan vi åkte hem. Alltid gott :)
Lagade mat här hemma sen och efter de städade jag köket. Rensade ut skafferiet och torkade alla hyllor och sånt kul hehe. Känner mig som en riktig hemmafru nu för tiden haha. Nää men det måste va rent och snyggt här hemma. Är sådana saker som man inte gör allt gör många gånger om året, men ibland behövs det :) Man måste ju sysselsätta sig med något också.




Nehe nu ska jag glo lite på tv innan sängdags, imon ska jag jobba lite :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback