Good feeling

Idag har jag varit på den första träffen på föräldrarutbildningen. Tyckte det var sådär. Lärde mig inte direkt något idag iallafall, men går nog på de andra träffarna ändå när jag ändå inte har något att göra. Får hoppas Mattias kan följa med då också :) Tråkigt att gå själv. Sen jag kom hem därifrån har bara styrt med hushållssysslor som laga mat, plocka in disk, plocka in tvätt och sånt där kul. Kollar alltid på real housewives of new jersey och unga mödrar mellan 15-16.30 också. Måste ju ha någon rutin på vardagen ;)

Är sjukt sugen på något just nu. Kommer bara inte på vad och det är jobbigt haha. Hm, får nog ta mig en tur till affären och kika lite. Sen blir det film ikväll, tänkte kolla på never let me go. Får se om det är något att ha :) Älskling är iväg i Kumla ikväll och hjälper till med speedway. Hoppas han kommer hem innan jag ska sova iaf :)













Kommentarer

Kom ihåg






Trackback