Your space

Godkväll!

Idag tog jag mig en välbehövlig promenad med Bella bus i skogen. Det var nog det jobbigaste jag varit med om på länge haha. Inte just jobbigt konditionsmässigt, men man är ju så jävla otymplig. Kan inte gå speciellt fort heller, och sen måste man gå lite försiktigt för annars trycker det på alldeles för mycket. Har inte tränat sen i våras, och det ska bli hur skönt som helst att komma igång att träna ordentligt sen igen i vinter! Är liksom inte kul att träna nu även om man nu får det, för när jag tränar vill jag ta i och att det ska ge resultat. Och de förutsättningarna kan man inte direkt träna under när man är gravid.

Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket. Bm sa åt mig att inte bara gå och vänta på bebisen. Men vad ska man göra när man inte går i skolan och inte jobbar? Jo gå hemma och vänta. Försöker hitta på saker och aktivera mig så mycket som möjligt, men det börjar bli lite långtråkigt nu inser jag. Är ändå skönt att man kan vara hemma och ta de lugnt innan bebis kommer, det är jag tacksam för. Jag har egentligen inte varit ledig en längre period sen jag gick i 8:an och började sommarjobba. Fullt ös året runt har det varit sen dess.







Blev lite bullbak ikväll iallafall, och Michaela var här och gjorde mig sällskap under tiden! :)






Kommentarer
» Maria

Väldigt snart för er oxå alltså :)

Ja det är från min piercing. Lär bli ljusare i framtiden

Fin blogg! kolla gärna in hos mig och lämna en kommentar så hörs vi snart här igen! :)

fin blogg!


Kom ihåg






Trackback