When the night falls

Fredag idag och det har inte hänt allt för mycket. Börjar bli en vana :) Älskling är ju iallafall ledig idag så vi var på bambugården och käkade kinamat på lunchen. Då har man tre rätter att välja med och idag var det friterad krabba, biff med bambuskott eller stekt kyckling med vitlök. Vi båda tog den sistnämnda. I kanten på menyn brukar det stå chilifrukter efter hur stark maten är. En chili är lite lagom och fyra är väldigt starkt. Det stod inget på denna rätt, men fyyyyyyyyyy vad starkt det var. Det riktigt brände i halsen där ett tag. Man fick äta fort så man inte hann att känna smaken samtidigt som man sköljde ner maten konstant med dricka. Jag gillar stark mat annars, men detta var på gränsen alltså hehe. Men som ni såg i listan så var ju stark mat ett av "sätta igång" tipsen. Så nu i efterhand kan man hoppas på att det hjälper, men tänker inte käka det igen hehe.



Fick hem en amningstopp idag som jag beställde i onsdags. Barnmorskan rekommenderar den, och den är riktigt skön så den kommer nog användas flitigt. Billig är den också, bara 89:- Ni hittar den HÄR!







Nu ska jag göra varma mackor och fixa lite te, sen bänkar jag mig framför tvn! Ha en trevlig helg gott folk :)






Kommentarer

sånna köpte jag oxå.. mycket bra!! är super sköna..

Ja den verkar praktisk, och den var riktigt skön när det inte var några sömmar på :)


Kom ihåg






Trackback