What you say

Fick ju öppna min present igår när Mattias kom hem från jobbet. När jag väl hade kommit in i det väl inslagna paketet så låg det en iphone där :) Är han inte världens bästa sambo så säg. Behövde verkligen en ny mobil, så det var guldvärt. Har suttit och pillat med den hela dagen haha.

Idag har jag varit på den sista föräldrarutbildningen. Bhv (barnhälsovården) var där och pratade lite om hur kontakten med dom kommer se ut efter att bebis har kommit. Det var lite spännanade att höra på. Pratade även mycket om amning. Amning verkar vara ett väldigt laddat ämne hos de flesta. Själv hoppas jag bara på att det kommer funka bra, och jag kommer verkligen försöka att få det att fungera. Gör det de så är det jätte skönt. Annars bor vi som tur är i Sverige där det finns andra bra möjligheter till att ge sitt barn mat också.





Den fina buketten jag fick av Sandra igår :)




Och min nya telefon :)







Kommentarer

delta gärna i tävlingen om tandblekning på min blogg! :)

http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

delta gärna i tävlingen om tandblekning på min blogg! :)

http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

Kul med en ny mobil :) Nej jag känner nästan ingenting, ibland kommer det någon sammandragning men knappt så det märks =)


Kom ihåg






Trackback