The fun part

Idag har jag varit hos barnmorskan på en vanlig rutinkontroll. Jag ber till gud att det var den sista så jag inte behöver gå på den tiden vi bokade "ifall att" om 2 veckor. Mamma följde med mig idag också. Allt såg bra ut precis som det har gjort i princip hela tiden. Bebis gillar inte när barnmorskan trycker på magen och protesterar med att köra upp rumpan i handen på henne och muckar lite hehe. Han blir väldigt stressad också när barnmorskan håller hjärtmaskinen lite för länge på magen, och då dunkar det på rejält snabbt. Det uppskattas inte haha! Han verkar helst vilja vara ifred där inne. Men jag tycker verkligen han han komma ut nu. Idag är det 3 dagar till BF, men jag vill ha vår lilla bebis i famnen nuu!!  <3




v.24 sf 24, bt 110/55, fl 154
v.29 sf 27, bt 100/55, fl 150
v.32 sf 29, bt 110/65, fl 135
v.35 sf 31, bt 110/55, fl 141
v.37 sf 33, bt 110/60, fl 138


Såhär såg det ut idag:
v.39 sf 34, bt 110/60, fl 148





Nu ska jag åka bort till mamma som bjuder på hemlagad pannbiff och potatis. Det tackar man ju inte nej till :) Sen ska jag åka bort till verkstan och måla vår 5:e stol till matbordet har jag tänkt. Det har aldrig blivit av liksom, så det är hög tid nu. Kvällen bjuder väl på 16 and pregnant och någon bra film :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback