Not knowing why

När Mattias farmor och farfar åkte hem imorse vid 10-tiden efter en jätte trevlig kväll igår satte jag igång och städade. Mattias åkte samtidigt till Eskilstuna för speedway. Har verkligen storstädat hela lägenheten. Jag har dammat, torkat lister o fönsterbräden, dammsugit, torkat golv, städat toaletten, bytt sängkläder och tvättat. Efter det blev jag bjuden på grillat hos mamma. Satt riktigt fint efter den ansträngningen kan jag lova :) Sen följde mamma och jennifer med mig hem och hjälpte mig med att sätta upp nya gardiner i vardagsrummet och putsa alla fönster. Vi bar ner även alla utemöbler i förrådet. Först nu har jag satt mig på soffan för att ta det lugnt. Blev en heldag med städning jag man säga, men nu känns det så jäkla skönt när det är rent och snyggt. Nu ska jag invänta Mattias, då blir det en välbehövlig dusch och sen blir det nog te och varma mackor framför tvn :)




Sådär blev det med nya gardiner :)




Fick kläder till bebis av dom, en till björnoverall :)





Fick två söta mössor och matchande byxor till samt en body :)




Sen hade hon stickat raggsockor, vantar, mössor och en filt som vi fick :)







Kommentarer

Den där overallen är ju så söt :)

Ja visst är den :) Har en till sån från ellos också. Skitsöta :)


Kom ihåg






Trackback