Just let her go

Då går vi in i oktober månad idag som förhoppningsvis kommer bli en väldigt bra sådan. Vet inte vad det var med Mattias imorse, men han gick upp innan klockan 7. Lite väl omänskligt en lördag tyckte jag som låg kvar till halv 10 iallafall. Just nu är han i garaget och styr och jag har städat upp lite här hemma och förberett maten tills ikväll. Det får bli köttfärspaj och sallad. Inväntar Mattias farmor och farfar som kommer på besök idag och stannar tills imon :) Tänkte att vi skulle ta en sväng till markanden och kolla lite när de kommer sen. Måste ju köpa på oss lite skånsk senap, den börjar ta slut i kylskåpet nu hehe. Sen blir det antagligen plump ikväll. Brukar se ut så när vi umgås :)










Kommentarer

ett senapstips! Jhonnys senap! sötsur.. jag HATAR senap över allt annat när de kommer till mat men den slinker bannemig ner i vissa små tillfällen.. Något som jag e grymt chockad över..

Ja den är helt okej :) Dock gillar jag mer starka grejer. Äter all senap jag haha, så jäkla gott :)


Kom ihåg






Trackback