Go for it

Igår var jag hos mamma hela dagen medans Mattias var i Kumla och styrde med speedway. Vi låg på soffan och spelade wordfeud haha. Det har blivit lite för mycket av det, har till och med drömt om det i 2 nätter nu. Då är det illa! Sen åkte jag hem och fixade ihop lite mat tills Mattias kom. Det blev klyftpotatis, fläskfilé och tzatsiki och det blev precis klart i tid till gpt :) Kul att Jonsson fick silvret tillslut, även om det blev avbrutet.

Idag är det söndagen den 9:e oktober vilket innebär att jag och min bästa har varit tillsammans i 2 hela år, och varit förlovade i 1 år. Det har gått så himla fort, vet inte vart tiden har tagit vägen egentligen. Hur eller hur så har det iallafall varit det bästa som hänt mig. Har verkligen inte något att klaga på i mitt liv för tillfället. En underbar sambo, en fin lägenhet, en fin bil, världens bästa familj och såklart det allra bästa som ligger och muckar för fulla muggar i magen. Livet är helt enkelt underbart! Och vår nya familjemedlem är gärna välkommen ut vilken dag som nu.











Mattias fick en fotobok av mig idag som jag har gjort, blev jättefin :)






Kommentarer

Massor av grattis! Våran 1åriga förlovningsdag är imorgon, alltså dagens efter eran =)

hej, vad har ni för bil?

Vi har en volvo v70 :)


Kom ihåg






Trackback