Wrong way

Efter en mysig dusch med min älskling imorse kände jag mig mycket piggare, skönt! Min faster och mina kusiner kom sen och hälsade på Travis. När de hade åkt hem la jag mig med Travis i sängen och vilade lite. Han är så söt när han ska somna. Först ligger han på sin egen kudde, sen flyttar han närmare och närmare min kudde. Tillslut ligger han panna mot panna med mig. Helt plötsligt slår han ut sin arm på mig precis som han ska känna att jag ligger kvar bredvid han. Mysigt som bara den är det att ligga i sängen med honom och gosa :)

Precis som vanligt på söndagar så orkade ingen av oss fixa med mat, så vi beställde varsin pizza förrut. Sen dess har vi bara slappat framför tvn. Travis har sovit typ hela dagen, så det känns inte som han lär sova något inatt. Nu när han vaknar ska han iallafall få bada lite, det gillar han :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback