The best I had

Idag har det inte varit någon rolig dag. Igårkväll började jag må skitdåligt så jag tog en tablett och la mig och hoppades på att få sova ordentligt och vakna upp och må bra igen. Sova fick jag iallafall då Travis var väldigt snäll och duktig inatt. Vaknade inte förrens 6, fick då mat och somnade om direkt och så sov vi till 9 då det var matdags igen. Men jag kände att jag mådde piss och hade verkligen ingen lust att gå upp då så som tur var somnade han om igen och vi tog sovmorgon till kl.12 :) Tog febern när jag gick upp och då fick jag svar på varför jag mår dåligt. Har bäddat ner mig febrig i sängen med Travis hela dagen och myst eftersom Mattias är iväg och spelar match. Var uppe en stund förrut bara när min mormor och morfar samt Jennifer och Mini kom en sväng. Ligger just nu och kollar på så mycket bättre med en sovande Travis som sällskap. Hoppas Mattias kommer hem snart, vi saknar honom :) Hoppas jag känner mig bättre imon!







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback