Take away

Är riktigt avundssjuk på alla som var och tittade på twilight filmen inatt. Är så himla sugen på att se den nu. Speciellt när vi har kollat på de tre första filmerna i förra veckan. Nu vill man bara veta fortsättningen. Upptäckte precis att breaking dawn är uppdelad i två delar, och att den andra delen släpps den 16e november nästa år. Lite drygt tycker jag allt, man har ju väntat över ett år på denna. Jag får åka och köpa mig en bröstpump så jag kan åka på bio hehe. Sånna filmer som twilight gör sig bäst på bio tycker jag så det vore roligast att se den där.










Känns som klockan är mycket mer än vad den är egentligen när det blir mörkt så fort. Nästan så snön får komma snart och lysa upp dagarna lite. Nu ska jag bara invänta greys på tvn och mysa i soffan :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback