Holiday

Kom att tänka på att allt man äter i samband med julen är så jäkla gott. Jag förknippar juletider med clementiner, lussekatter, pepparkakor, skumtomtar, julmust, knäck, glögg, nötter, skinka, julbröd och såklart all god mat på julbordet. Julen är verkligen tiden på året då jag frossar i allt det där goda. Nästa vecka är det redan första advent, vilket känns helt sjukt eftersom det nyss var sommar och jag var gravid. Och varmt är det ute med, känns verkligen inte som att vi snart går in i december månad. Men jag tycker att julen är den mysigaste tiden på året, och jag ser fram emot att fira Travis första jul :) Det är så mysigt med alla förberedelser innan också då man julpyntar, julhandlar och bakar. Gärna att det får komma lite snö över julen med som helst försvinner direkt efter.






Får nog ta och baka lite lussekatter någon dag framöver :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback