Go your own way

Blev förvånad när jag fick lägga ner Travis i sin säng igår och han fortsatte att sova ända till klockan 2 :) Sen vaknade han straxt innan Mattias kom hem vid 5 tiden igen och åt litegrann. Då ville han visst vara vaken en stund så vi låg alla tre i vår säng och myste framför tvn :) Märkte inte av några magproblem igårkväll, får se hur det ser ut ikväll. Tycker det är svårt att se om han verkligen får i sig dropparna eller inte.

Har städat lite här hemma idag då Travis sov väldigt länge som vanligt på dagen. Har inte blivit så mycket städning sen man kom hem från BB så det var väl behövligt. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning lite. När jag var klar åkte vi och lämnade Travis hos sin mormor och Mini medans Mattias och jag åkte och kollade på innebandy. Även att han bara var borta i 2 timmar så kändes det konstigt att vara utan honom. Snabbade mig hem så jag fick pussa på min lilla kille igen :)






Nappen är god ibland, men sen så sputtar vi gärna ut den :)








Nu ska jag ge lillfisen lite mat igen och sen se om han vill somna för natten :)






Kommentarer

Vad jag älskar att följa din blogg Nattis, det är som att få barn på nytt. Njut av din lilla Travis <3

Va kul :) Jadå det gör jag :) <3

Viktor gjorde sådär när han var liten med - ett par minuter kunde nappen duga. Sedan började det kila massa i munnen på honom omkring 3 månader, och efter det är det napp jämt när det är dags att sova, eller när han slagit sig någon stans.



Men det är kul att se vad det är de väljer - napp? tumme? ingenting? :)

Haha ja visst är det kul :) händerna brukar funka här också :p


Kom ihåg






Trackback