Don't stop

Idag gav Travis oss sovmorgon till elva. Det satt inte helt fel faktiskt. Vi styrde upp lite här hemma när vi kommit upp ur sängen, sen kom Sandra hit från Växjö och hälsade på :) Så vi har suttit och tjatat och myst med lillfisen såklart. Nu har Mattias och jag ätit lite precis. Är väldigt glad att jag gjorde de där frysportionerna medans jag var gravid vill jag lova. Är så smidigt att bara plocka fram och värma. Travis ligger just nu och sover på min arm, så detta inlägg skrivs med vänster hand. Inte helt lätt faktiskt, men jag får börja vänja mig vid att bara kunna använda en hand för den andra är väldigt ofta upptagen :) Vägde mig för övrigt idag. Gick upp 12 kilo sammanlagt under graviditeten, och idag hade jag gått ner 8 av dom. Jag hoppas inte jag går ner mer för jag vill inte tillbaka till startvikten igen. Trivs bättre med de här extra kilona.


Ska snart klä på honom lite varmare kläder och så ska vi åka bort till jobbet. Vi ska ha avslutningsmiddag för Mia som ska sluta på konsum och ut på nya äventyr. Sen vill alla se Travis också såklart :) 












Kommentarer

Kom ihåg






Trackback