All I ever wanted

Hade en väldigt mysig liten kille i sängen imorse när vi vaknade. Vi låg och myste för fullt, men sen somnade Travis om igen hehe. Då kunde jag gå upp och äta frukost i lugn och ro. Efter det kom mamma och Michaela hit. De passade Travis en stund medans jag åkte och solade. Har så mycket hormoner i kroppen fortfarande så egentligen solar jag i onödan för färgen fastnar inte ändå. Jag får vara blek helt enkelt.

Travis har börjat vara mer vaken om dagarna nu för tiden. Är mycket roligare så man får lite sällskap. Ligger och kikar på allt runt omkring, helst i famnen för det kan ju bli lite ensamt att ligga i soffan även att mamma sitter bredvid hehe. Gick en liten promenad med vagnen förrut. Han gillar inte när man lägger ner honom i vagnen, skriker för fullt. Men sen hinner man inte mer än få på sig ytterkläderna så har han somnat så skönt. Han ligger fortfarande och sover ute i hallen i vagnen. Låter som att han håller på att vakna till nu för han ligger och gnyr lite. Mattias åkte precis på sin innebandyträning. Men Jennifer skulle komma hit en sväng och mysa lite med Travis så slipper man vara själv. Imorgon ska Mattias ta ut sin sista dag att vara ledig i samband med förlossningen, så vi får en långhelg tillsammans. Fast det blir tydligen mycket innebandy, så får passa på att mysa för fullt imon :)







Älskar dig min ögonsten <3






Kommentarer

Det blev ju fina bilder Nattiz :) han är så fin! <3 Michaela

Hyffsade iallafall :) visst är han lilla plutten :)


Kom ihåg






Trackback