The place to be

Har fått för mig att det är söndag idag men det är det ju inte, bara lördag än så länge! Va uppe i Hultsfred en sväng förrut. Letade efter en kalender eftersom min som jag har nu slutar i juli. Och jag vill kunna skriva i mitt sommarschema (som jag fick idag) i kalendern, men det går icke eftersom att jag inte hittade en jäkla kalender någonstans. Får kolla i Kalmar någon dag om jag hinner. Sommarschemat såg iaf bra ut, dock jobbade jag 2 av3 helger när Mattias har semester och det känns ju lite sådär. Hade varit kul att hitta på något då, men vi får hitta någon annan helg som passar helt enkelt.

Har käkat kycklingkebab i pitabröd nu, riktigt gott så nu håller man sig nog mätt en stund. Blir nog bara lugnt här hemma ikväll, lite film och så bara. Kanske får i mig godiset vi köpte igår med. Fick nämligen världens magknip och låg dubbelvikt i sängen mesta dels av kvällen igår, så blev inte mycket till godisätande då inte. Jobbigt med mat och magen just för tillfället. Hoppas de blir bättre annars får jag väl prata med barnmorskan nästa tisdag när vi ska dit. Har känt bebisen röra sig där inne väldigt mycket nu på senaste tiden, så mysigt så :) Är väl dags för en magbild snart med får bli nästa vecka :)








Idag är det exakt en månad kvar tills vi ligger på beachen på Zakynthos
och steker, så underbart de ska bli :) Bilder från google.






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback