Lost in the moment

Matchen slutade med vinst för hfk/lojal med 2-1 mot rosenfors. Det va ju kul för dom :) Jennifer fick dock en boll mitt på huvudet och blev yr och illamående, så hon spelade bara första halvlek. Kom hem för en stund sen. Är lite småsur för att jag glömde sätta teen mom på inspelning. Började en ny säsong förra veckan, tråkigt att missa avsnitt. Men om jag förstått mtv.se (sämsta hemsidan) så går det en repris på lördag. Får hoppas på det. Tycker de är riktigt dåligt att man inte kan gå in på mtv.com och titta på avsnitten där. De ligger ju redan uppe där men är spärrade för oss i Sverige.

Bebis ligger just nu uppe under revbenen och trycker. Sen när jag lägger handen och trycker lite på magen så flyttar den på sig för en stund, men sen är den tillbaka på samma plats igen haha. Jag tycker inte det är skönt när det ligger där, så tycker den ska flytta på sig nu :) Snart kommer älskling hem från jobbet, då blir det myyys :) Går väl och hänger upp tvätten i väntan på det!



Godnatt! :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback