Happy faces

Maria
Den bodyn har vi också köpt (fått) fast den gråa istället för den beiga :) Du vet väl att det finns massa saker man kan få som gravid va? till den bebisen.?

Svar till Maria:
Jaa jag har hittat några sidor. Bland annat babyboxen man kan hämta ut hos babyproffsen, sen en box man får hämta ut hos apoteksgruppen. Sen kunde man få något gratispaket hos alltforforaldrar.se. Har du fler tips får du gärna skriva dom :)




Tisdag idag och vi har spelat pärk i skolan. En gotländsk sport som går ut på att slå en boll och vinna mark. När man väl fattade hur man skulle spela va det skoj, men samtidigt blev de lite stillastående. Men det är iaf vad vi har ägnat oss åt idag. Köpte med mig en baguett från subway på tåget. Chicken teriaki med sweet onion sås är den godaste ;) Är precis hemkommen från skolan nu, åkte med Malin hem från Hultsfred idag. Ska alldeles straxt hoppa in i duschen och göra mig iordning lite. Efter de ska jag bort till mamma och äta lite mat och sen åker vi ut till g&b arena. Det är ju speedway ikväll äntligen :) Dackarna möter vargarna, och jag hoppas att de är taggade efter förra veckans dåliga start. Gäller att hänga i från början =)


För någon vecka sen fick Mattias något ryck är hemma och började möblera om. Så nu har vi ett sovrum som står helt tomt här hemma där vi har haft datan innan. Datan står nu istället som ni ser i garderoben. Jag va tvungen att kapa min walk in closet för att allt skulle få plats hehe. Men det fick gå bra, är ju lilla pyret i magen som ska få det tomma rummet sen så. Ska bli kul att börja inreda det lite smått framöver :)









/Take care Nathalie






Kommentarer
» Maria

Jo, men jag tror det är dem jag har anmält mig till också. Har anmält mig på Libero också, man får tydligen något när barnet är 6 månader om man är med där. "Gratis är gott" ;) Skaffa Gravidförsäkring också, jag har tagit Trygghansas, då jag har hört att den är bäst :) När i Oktober är det ni ska ha? :)


Kom ihåg






Trackback