Experience more

Även om jag inte red idag så har jag haft en skit rolig dag :) Va kul att alla vågade sig upp på hästarna och alla travade till och med. Inte illa! ;) Började dagen med en rundvandring i stallet och pratade sedan lite allmänt om hästsporten. Sen fanns det 3 stationer att gå runt emellan och de var film om hästens beetende, ridning och lära sig sadla/tränsa och sådant som hör till :) Så det har varit en riktigt rolig dag, va länge sen jag var och pysslade om hästar :)

När jag kom hem var jag och hämtade våran bil som har varit på verkstan. Ac:n i den läckte så vi va tvunga att fixa de för de går inte åka i en bil utan ac. Ingen billig nota inte, 5000 kostar de att fylla på nytt och fixa när den läcker. Men som sagt de får de helt enkelt vara värt för ac måste man ha :) Sen har jag bara styrt här hemma. Man hinner inte med så mycket mer när man kommer hem halv 7 om dagarna. Nu ska jag iaf kolla på greys anatomy, sen får det bli sängen för att ladda inför terminens näst sista seminare som är imon!
























/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback