A lot of love

Semineriet idag gick bara bra så det va skönt. Efter det blev det lunch på thai silk med Sandra, och sen hann vi med en sväng på stan också innan tåget gick hem :) Hade turen att bli bjuden på mat hos mamma idag när jag kom hem så slapp man laga mat till enbart sig själv. Det kan ju vara bland det tråkigaste som finns! Hängde med Mamma och Henke till Hultsfred efter maten när Jennifer skulle träna. Under tiden var vi och handlade lite :)
Har just nu förbett mig lite inför morgondagens seminarier som är det sista vi gör i denna kurs ungefär. Ska bli så skönt att komma hem imon och känna att man är klar med det.


För tillfället saknar jag mig man som jag knappt sett denna vecka då han jobbar eftermiddag. Hatar att gå och lägga mig ensam utan att känna hans närhet. Är så himla glad för att jag träffat Mattias och för att det har blivit så pass bra som det har mellan oss. Vill inget hellre än att vara vid hans sida hela livet. Han är verkligen den som lyser upp tillvaron i mitt liv och den som får mig att le. Han har varit ett så otroligt bra stöd nu under graviditeten för mig. I början när jag mådde illa varenda morgon var han den som fick mig att gå upp ur sängen, han fixade mat åt mig, hämtade saker åt mig utan att jag behövde resa mig och försökte hela tiden få mig på bättre humör. Nu när jag kommit över illamående stadiet och istället börjar bli större låter han mig inte bära något utan hjälper mig alltid med tunga grejer, han masserar mig och påminner mig alltid om hur fin han tycker jag är. Är inte det världens bästa pojkvän och sambo så säg? Snabbare än vad vi vet ordet av så har vi vår älskade bebis hos oss också. Det kan knappast bli bättre än såhär. Jag älskar dig mest i hela världen Mattias Persson <3












Imorgon får ni en bild på magen! :)






/Take care Nathalie






Kommentarer
» <3

Nathalie Larsson, jag älskar dig så himla mycket mer än något annat på denna jord! / Din


Kom ihåg






Trackback