Video killed the radiostar

Har varit på gympa ikväll. Konstigt nog var det väldigt jobbigt idag mot vad det brukar, men det va samma övningar som vanligt. Hmm, va väl helt enkelt trött idag. Nu har jag duschat och sitter och kollar på tv. Kokar mig lite ägg, tänkte göra äggmackor. Det är fint de. Eller ska jag säga ägg-gulemackor? Äter ju bara gulan hehe.
Imorgon måste jag plugga, har blivit av lite idag iaf. Får fortsätta imon, tenta dags på fredag!

Väntar på att big brother ska börja. Skitprogram egentligen, men alltid ska man kolla ändå. Riktigt konstiga människor som är med där alltså haha! Typ Jessica liksom. Vad är hennes problem haha? Gömmer glasögon, sen tjuter hon över att hon inte vet vart dom är. Ja herregud. Tog inte ens en vecka denna gång heller innan det va några som fick till att. Tänk att man haft 24/7 kanalen en gång i tiden. Herregud säger jag om de!


Här ligger min bil förresten!

http://www.blocket.se/kalmar/Golf_VR6_32268272.htm?ca=18&w=1





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback