Step it up

Är trött, trött och åter trött :) Lite jobbigt, men vad ska man göra. Vi går mot ljusare tider iallafall. Fast mormor påminde mig om att man ställer om klockan till sommartid i slutet av månaden vilket innebär att man får gå upp en timme tidigare. Jag som redan går upp så tidigt, tycker inte jag behöver gå upp tidigare :P
Skolan just nu känns ju sådär, man är typ där med gör inget vettigt känns de som. Fick igår reda på hur vår c-uppsats skulle se ut iaf. 15 sidor på ca 3 veckor, men opponering och redovisning. Låter spännande va? Ska även ha kommit på redan på fredag vad man ska skriva om, och det lär ju inte bli det lättaste. Man är 2 och 2 iaf, de blir en liten avlastning förhoppningsvis. Ska till bibblan imon och lära oss att söka artiklar och forskning till uppsatsten.

Har precis käkat lite och hamnade nu framför tvn. Är sugen på att gå och lägga mig en stund, men då kommer jag förmodligen inte upp i tid till gympan. Och den vill jag ju gå på :) Svettas lite!






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback