Popular

Helgen är över och det är måndag. Helgen spenderades ganska lugnt. I fredags va Mattias och jag på kina och åt planka, sen hade vi filmmys här hemma. Kollade bland annat på little fockers, som jag hade höga förväntningar på. Men det levde inte upp till dom, tråkigt att dom gör en så tråkigt film när de andra två är riktigt roliga. Blev ju inte bättre av att vi såg del 2 av filmen först heller hehe.
I lördags va Matilda och Tim här. Käkade tacopaj och tittade på melodifestivalen. Röstade på Nicke Borg och Eric Saade :) Nickes låt är riktigt fin och bra, men speciell så förstår att den inte vann kanske. Erics däremot är ju en riktigt schlagerlåt. Han sjunger bra, har en låt med en bra refräng, har ett bra uppträdande, bjuder på sig själv och är charmig. Så jag tycker att han är en självklar vinnare. Visst Dannys låt va också bra, dock lite tjatig. Men tycker folk förstorar upp allt med Eric. Det va de jag ville komma fram till. Han vann för att han var bra helt enkelt. Tror inte han kommer göra sämre ifrån såg i Tyskland än någon annan. Speciellt inte när han fick så många poäng från internationella juryn heller.

Söndagen är en vilodag som vanligt :) Var och kollade på Mattias sista innebandymatch också. Sen käkade vi grillade kycklingfilé med potatissallad, tzatsiki, sallad och vitlöksbröd när vi kom hem. Det va inte dumt :) Solsidan och big brothers fick avsluta kvällen. Tycke dock att Katerina kunde ha åkt ut istället för Sanna. Håller med Vanessa i att hon är en liten fjortis, och hennes röst ekar i huvudet även när man stängt av tvn.
Idag har jag mest legat i sängen. Har mått piss. Vet i fan va de är, magsjuka på g? Hoppas inte. Har iallafall pallrat mig upp nu. Halv 8 hos mig på tvn just nu. Kollar alltid på de, tycker de är jävligt roligt. Ska fan söka dit. Nägon mer från Målilla/Hultsfred som är på eller? ;)














/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback