My body wants you girl

Alltså det är helt sjukt, i lördags vaknade vi av att pappa ringde på dörren halv 1. Gick upp och åt frukost, sen la jag mig i sängen och somnade om igen. Där låg jag till klockan 6 haha! Blev inte mycket av den dagen. Gick upp och handlade lite käk och sen blev de sängen och film hela kvällen. Va ju mysigt det med, men man kändes sig aningen lat. I söndags vaknade jag samma tid. Hur kan man sova så mycket? Förstår mig inte på mig själv helt enkelt. Gick iallafall upp ur sängen då hehe. På kvällen kom Jennifer och Henke hit och käkade tacos och kollade på solsidan. Saknar Sandras och mina tacokvällar. Hon är den enda människa som äter samma saker i tacosen som mig. Banan, äpple och guacamole är fan viktigt!

Idag hade jag tänkt att börja med vårt arbete, men Stefan kunde inte så det blev inget av de. Hoppas vi kan börja imon istället. Vore skönt att komma igång ordentligt denna vecka, så man kan ta de lite lugnt nästa vecka och plugga inför tentan istället. Vore bra att klara den faktiskt :) Va bara 3 poäng ifrån. Sen hittar man ett par slarvfel, då blir man lite förbannad på sig själv va. Men vi fixar det denna gång istället. Glider man bara som jag brukar ;) Ikväll är det innebandy på schemat. Ska straxt åka till gympasalen och filma ett handstående med nedrull. Hoppas jag fixar det så ska jag väl ha godkänt på föregående kurs med, det vore ju skönt :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback