When you say them

Har spelat tv-spel hela dagen idag typ hehe. Har precis duschat och varit och handlat lite nu för Matilda och Tim kommer hit ikväll och käkar tacos och kollar på gpt :) Så ska gå och börja med det snart så det är klart till 7 när det börjar.

Tog kort på magen igår som jag har gjort varannan vecka sen typ v.13, och det är kul att se skillnaden. Den växer och växer, men samtidigt tycker jag den borde vara större vid det här laget. Har inte gått upp mer än 2,5 kilo heller. I o för sig gör inte det mig något, man vill ju helst gå upp så lite som möjligt :) Jag tror inte att jag kommer bli så stor heller för den delen. Tror (och hoppas hehe) att det typ bara är magen som kommer växa på mig. Alla säger ju att jag är lik min faster, och hon har fått 4 barn men inte syns de på henne inte. Hon har nästan bara fått mage också varje gång, och inte en sån där stor mage utan en liten söt :) Nu är hon lika smal som alltid, och ett par dagar efter förlossningarna så har hon sett ut som vanligt. Så man kan ju hoppas att man får det så bra :) Men egentligen så bryr jag mig inte så mycket om det där. Jag har ju haft ett barn i magen, och då gör det inget hur kroppen ser ut efter det. Det får ta sin tid, man kommer ha så mycket annat att tänka på är bebisen kommit ändå :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback