Get in position

Vilken jävla speedwaymatch det blev igår rent ut sagt! I sista heatet bjöds det på speedway i riktig världsklass av Andreas Jonsson och Fredrik Lindgren, var riktigt kul att se. Denna viktiga vinst behövde verkligen dackarna :) Alltid lika kul att sätta sig i bilen och åka hemåt efter en derbyvinst.


Nu har jag precis beställt lite varor från taxfreen. För vår del blev det solkräm, after sun, en strandväska, nötter och sprit :) Sen ska smink, kameror och en hel del sprit också med hem, men det är det andra som har beställt hehe. En del saker är riktigt billigt i taxfreen, men sen slänger de in saker som kostar lika mycket här hemma bara för att man som kund inte tänker på det, utan man tror att allt är billigt. Men så är det icke ;) Pratade även med apollo imorse om bytet av hotell, men de låg precis bredvid varandra så det blir inte så mycket skillnad. Fast det vi blev flyttade till hade en stjärna mer än det andra. Så tydligen ska de vara lite bättre, och det gör ju inte oss något :)


Ikväll blir det lite jobb igen. Tycker bara de är skönt när man ändå inte har så mycket att göra och vädret är tråkigt. Bebis verkar gilla att jobba också, för när jag sitter i kassan sparkar han hela tiden haha. Det sägs ju att de ska sova mesta dels av tiden i magen nu, men vår lilla pojk verkar göra precis tvärtom och rullar runt och sparkas för fulla muggar. Jag kan ju inte låta bli att le och småskratta lite för mig själv, så folk tror väl att jag är lite konstig om de hör mig när jag sitter och skrattar för mig själv i kassan hehe. För ett par dagar sen låg han och muckade med sin pappa konstant i över en och en halv timme när vi skulle sova haha. Var ju inte direkt lätt att somna då. Världens mysigaste <3







/Take care Nathalie






Kommentarer

Vill allt se lite bilder på den växande magen så man kan drömma sig tillbaka i tiden när jag hade min mage ;) Måste ju få se å bli lite avundsjuk på dig :P


Kom ihåg






Trackback