Been there

Söndag, en seg och tråkig dag. Att vädret kan förstöra så mycket är konstigt. Men jag hoppas de regnar hela veckan, spelar ju inte mig någon roll eftersom vi drar till Zakynthos imorgonkväll :) Eller vi drar till Landvetter imorgonkväll rättare sagt och lyfter på morgonkvisten :) Större chans att det är fint väder när vi kommer hem då också. Det vore ju inte dumt.

Idag har vi bara legat framför tvn, käkat pizza också har vi hunnit med. Mamma och Mini var snälla och tankade bilen full åt oss idag med inför resan. Tack så jättemycket för de! Nu ska jag packa lite smått tänkte jag, sen blir det film och godis med hjärtat :) Imorgon förmiddag var Vv snäll och sa att hon kunde klippa mig innan vi åker så jag slipper rishögen som är på huvudet just nu. Gulligt av henne! Ska bli så skönt att få färga håret sen i oktober/november också när bebis har hittat ut. Gillar verkligen inte min hårfärg just nu, men det får man stå ut med helt enkelt :)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback