Try to hold on

Sandra åkte precis hem efter en trevlig kväll med grillat, skitprat och en bra film :) Kollade på the town, och den kan jag rekomendera. Va riktigt bra faktiskt :) Det gäller att passa på att umgås nu medans man kan när man inte är så långt ifrån varandra för en gångs skull :) Det blev ganska tyst här inne i lägenheten nu när hon åkte. Sitter bara och väntar på att Mattias ska komma hem så vi kan lägga oss. Han har varit ute och kollat på tractorpullingen som var ute på banan ikväll. Men vad jag förstått så blev det inte så mycket av den eftersom det verkade strula för dom :P

Plockade upp lite smått av alla saker vi handlade på ikea förrut. Köpte bland annat täcke, kudde, madrass, påslakan, örngott, lakan, madrasskydd, badbalja, byrå, gardiner, lampor och en hel del annat annat :) Så det är ganska fullt i lilla rummet nu :) Funderar på om jag ska ska börja sätta upp allt nu eller om jag ska vänta tills i september då jag ändå bara är hemma och inte gör någonting. Fast då kanske man är för trött för att fixa med sånna saker. Kliar ju i fingarna nu och jag vill ju bara få ordning på rummet och se hur det blir :) Tål att tänkas på :)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback