The real life

Blev en mycket trevlig kväll igår med grillning och lagvm :) Sverige kom ju 3:a som jag hade tippat innan. Polen, Australien, Sverige och Danmark blev slutresultat. Om Bosse hade haft huvudet på skaft så hade han fixat till jokern mycket bättre, och då tror jag Sverige hade kommit bättre till! Efter speedwayen blev det iaf kubbspel, med andra ord, kinect och singstar. Trevligt :)

Sov väldigt länge idag eftersom det blev ganska sent igår, hur skönt som helst! Jag fixade iordning här hemma och städade undan direkt när jag gick upp så det var avklarat. Det är lika bra :) Och på schemat idag står det absolut ingenting, en riktig slappar dag får det bli. Det är välbehövligt ibland.





Therese: jag köpte mina bhförlängare på lindex! Om du vill beställa över internet så finns 
dom på denna sida och även byxförlängare
http://www.minimundus.se/valkommen.htm :)


























Kommentarer

Oh tack! =)


Kom ihåg






Trackback