Stop when you're on top

Precis hemkommen ifrån jobbet. Skönt att komma hem lite tidigt någon dag :) Idag har jag kört med mina stödstrumpor som jag köpte på apoteket igår. Och det har faktiskt funkat riktigt bra, även om det inte är så snyggt haha. Men det är ingen som ser det under mina byxor ändå som tur är. Skönt att slippa va svullen om benen så det är värt det alla gånger.

Ska snart laga lite mat sen får vi se vad som händer idag. Jag postade även mitt moderskapsintyg imorse innan jag cyklade till jobbet. Får se när man får tillbaka det från försäkringskassan. Det vet man ju aldrig :) Jag tycker det är en hel djungel det där med föräldrarpenning och mammaledighet. Men varför ska något vara lätt? Det är onödigt! Då får ju inte försäkringskassan något att göra menar jag :)








Visst är det snyggt hehe?! ;)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback