Round again

Söndag och jag måste ju säga att det inte har hänt allt för mycket. Har kollat på de avsnitten av teen mom som jag missade när vi var utomlands :) Riktigt bra serie, har följt det ända sen det började plus 16 pregnant. Sen satte Mattias upp byrån som vi köpte igår. När han gjorde det sorterade jag upp alla kläder som vi har köpt till lilla bebisen. Det känns som man har köpt hur mycket som helst, men när jag väl la ut det och tittade så var det inte så mycket ändå. Tror vi behöver lite mer kläder så man slipper åka och handla direkt när bebisen har kommit. Har kollat på några sidor om hur mycket kläder man behöver köpa innan, men det står så olika överallt. Så man får väl köra lite på känn själv. Vi har ju tvättmaskin i lägenheten, så det är ju skönt iallafall :)

Har ätit köttbullar, färskpotatis, gräslök och gräddfil idag. Och då var jag nöjd :) Fick ju inget på midsommar så det satt fint. Det kan jag lova att det blir mycket av i sommar, man kan ju äta hur mycket som helst av de utan att tröttna :) Nu blir det bara tvn resten av kvällen. Imorgon jobbar jag kväll, likaså Mattias så det känns ju skönt :)







Syster och jag :)









/Take care Nathalie







Kommentarer
» Karol

Mitt tips på kläder i storlek 50/56:

4 pyjamasar (utan fastsydda fötter)

4 tunna byxor (nästan som leggings eftersom de har så smala ben) är även bra med byxor i jeanstyg eftersom det matchar allt.

8 bodys, gärna omlott

Sen kommer du får massa presenter + att det rätt tidigt kan bli dags för storlek 62 (i alla fall itröjor)



Tack för tipset :)


Kom ihåg






Trackback