Never ever lonely

Vi var som sagt i Vetlanda igår en sväng efter jobbet. Jag köpte en ny bh, och sen bhförlängare. Det var mitt bästa köp på länge kan jag säga haha! Så jävla skönt, nu kan man andas igen när man sitter ner utan att det sitter åt som bara den. Underbart! Dom kommer användas flitigt kan jag lova :) Åt lite på mcdonalds sen tog vi en sväng på godishuset och köpte med lite godis hem. Fast blev inte så lite, plockade för typ 130 kronor, så det blev ganska mycket haha. Är ju så många sorter att välja på så man bara åh några av den, och den, åh sen hade dom den också. Tur man inte är där så ofta ;)

Nu har vi precis duschat här hemma. Passade på att byta piercing i naveln när jag duschade också så nu sitter gravidpiercingen i istället. Mycket skönare :) Jag köpte en när vi var i Göteborg sist, men igår fick jag en ny av mamma också. Tyckte den verkade mycket bättre, så jag har satt i den istället :)
Ikväll kommer Daniel och Jenny hit och vi ska grilla lite och titta på lagvm såklart. Heja Sverige! :)





Här va den jag hade i innan :) Nu ser ni min snygga raggarsträng jag fått sen jag blev gravid också.
De sägs ju att man får en pojke om man får sådana. Så det kanske stämmer, vem vet?!






Och nu har jag denna i :)





BHförlängare, mycket bra köp och mycket andvändbart :)











Kommentarer

Hej sysslingmamman! Du, sicket hett tips, jag får asont av min bh, så ja köpte mig amningsbh i större storlek runt, oj så skönt de va, MEN förlängare så ja kan använda mina vanliga, vart hitta du dom? Attans att jag inte visste innan, shoppade ju ny gaderob igår..


Kom ihåg






Trackback