Lady in red

Gud vad skönt det var att komma hem igårkväll efter jobbet och lägga sig på soffan med fötterna i högläge. Blir mycket spring på jobbet, och det innebär att allt vatten lägger sig i fötterna och vaderna. Det resulterar i att mina vader ser ut som mina lår på ett ungefär. Och det gör jäkligt ont hehe. Känns typ som vaderna ska spricka. Blev inte liggandes på soffan allt för länge innan jag förflyttade mig till sängen och somnade :)

Idag när klockan ringde var det bara att gå upp och vara på att igen. Tycker ändå att dagen har gått ganska fort hittills. Älskling var här förrut och hade en lunchdejt med mig. Är så tråkigt att sitta själv ute i personalrummet och äta ju :) Nu är det bara lite drygt 3 och en halv timme kvar här på jobbet, sen får jag äntligen åka hem och lägga mig på min kära soffa igen :) Gissar på att det blir en film ikväll innan man somnar också :)



Imorgon ska vi till barnmorskan för första besöket sen inskrivningen, spännande :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback