Everywhere you turn

Igårkväll beställde jag och Mattias varsin ziperall. Har kollat på dom skitlänge, men har liksom aldrig blivit av att man köpt någon. Men nu så blev den hemklickad :) Jag tog en grå och Mattias en svart. Tvekade länge på den rosa, men tyckte den va alldeles för rosa. Det är inte snyggt. Sen tog de en jävla stund innan jag bestämde storlek med. Vill ju inte att den ska vara för tajt, men inte heller för stor. Slutade med att jag tog en S, och får väl hoppas att det blir bra. Får väl ha överseende med att den dock kan vara lite liten runt magen just nu, men det är ju bara tills i oktober förhoppningsvis.

Idag har vi varit och handlat lite uppe i Hultsfred. Var en sväng på apoteket också då mina järntabletter som jag äter nästan är slut. Har mått så mycket bättre sen jag började med dom, så det är bäst att fortsätta. Vi har precis ätit lite här hemma nu och idag fick det bli soppa. Soppa är underskattat tycker jag. Så jäkla gott! Tycker om de flesta soppor faktiskt, och idag fick det bli mexicansoppa :) Ska alldeles straxt åka ut till g&b arena för lite jobb innan speedwayen. Sen håller vi tummarna för ytterliggare en vinst ikväll, de behövs!







Här hittar ni utbudet av dessa: http://www.ziperall.se/
Är riktigt bra priser just nu också :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback