Can't get enough

Vaknade för tredje dagen i rad av att lilla pyret sparkar för fullt i magen och trycker på blåsan. Allt för att jag ska gå upp och inte ligga i sängen och lata mig märker jag haha :) Han är inte ute än, men tycks redan ha en stark vilja. Men det är väl trångt för stackarn där inne förstår jag så det är väl inte undra på att han vill att jag går upp :)

Är nyss hemkommen från en kväll på konsum med Sandra. Gick snabbt och smidigt idag så det var ju skönt. Är själv hemma för tillfället. Älskling är uppe i Karlstad på speedway och mekar åt Isomettä. Så han beräknas väl komma hem någon gång inatt. Imorgon är jag ledig för att sen jobba hela helgen. Får se vad som hittas på imon :)




Nu blir det att titta livet på bb och käka riesen choklad!! :)














Kommentarer

Kom ihåg






Trackback