Believe

Jaha då är det snart dags att bege sig till jobbet för att jobba resten av dagen/kvällen. Inte så lockande när det verkar bli fint väder idag också. Men men man får tänka på pengarna :) Det brukar faktiskt gå ganska fort att jobba så det är ju skönt. Nästa helg är jag ledig och Mattias går på semester så då får man väl hitta på något istället.



Vad tycker ni om min nya design och header förresten? Snyggt ju :) Det är den här tjejen som gjort den http://katarinaz.blogg.se/, kolla in hennes blogg vetja! Hon är skit duktig tycker jag :) Så det tackar vi för, jag är super nöjd!



Här har ni den gamla! Lite skillnad...





Och förresten tack för tipsen vart lion white finns haha. Fattar inte hur jag har missat
det, kollar alltid det i affärer jag är inne i. Men det fanns tydligen närmare än vad man tror ;)










/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback