It's a nice day to start again

Har för tillfället tryckt i mig 2 toffifeeaskar. Behöver jag säga att jag mår illa nu? Nääe trodde inte det va haha. Herregud blir så trött på mig själv, när jag väl börjar trycka i mig saker har jag väääldigt svårt för att sluta. Är konstigt att jag inte är större än vad jag är egentligen Fast då är frågan kanske också hur liten jag skulle vara om jag inte äter så mycket som jag gör? Lätt att jag stoppar i mig mellan 4000-5000 kalorier per dag, och jag bör väl egentligen ligga på mellan 2500-3000 kalorier per dag. Hm det är frågan. Tacka gud för att min kropp förbränner bra, men vem vet hur länge till den gör det :P
Aja idag var det som sagt första dagen på c-kursen. Hade en introduktion och sen fick vi sätta oss ner i de grupper vi ska ha i början nu i en uppgift. Det blir nog bra! Ett par nya ansiktet i klassen med, alltid lite kul med förändring. Denna kurs ska vi skriva en ganska stor uppsats plus att vi ska hinna med att bli personliga tränare. Det kan ju bli mycket intressant. I slutet av kursen ska vi även hinna med att åka runt och testa på lite ovanligare typer av idrott så som ridning, golf och kanske till och med någon form av motorsport. Det blir nog riktigt skoj! Givetsvis är det massa andra saker som ska hinnas med. Schemat är tajt precis som vanligt. Det är verkligen ett heltidsjobb att plugga, minuset med detta heltidsjobb är att man måste ta med det hem och styra upp saker på kvällarna och att man inte får betalt hehe. Är ju redan inne på 4:e terminen nu. Det går fortare än vad man tror. Så om 3 år är jag förhoppningsvis en utbildad gymnasielärare i idrott och engelska :)





Just nu underhåller denna man mig, underbaaaar musik.
Skivan va det bästa inköpet på länge <3






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback