Can't touch this

Har börjat piggna till lite, men är fortfarande förkyld. Drygt äre, man känner sig blek och tråkig. Sola kan jag inte heller än pga av tatueringen. Men bara att bita ihop. På torsdag börjar nämligen skolan igen. Då är det dags för c-kursen i idrott. Blev ingen engelska, för de högt uppsatta på högskolan beter sig som mongon. Menmen, skulle ju ändå läst c-kursen förr eller senare så är väl lika bra att beta av den direkt när man ändå är inne i idrotten.
Iaf så var resan till Storlien helt okej. Vi ska ensamma i backarna så de kunde ju inte bli mycket bätte. Vi va även över till Norge, Trondheim en dag. Var bara 3 km till Norge gränsen från där vi bodde. Tog 1 och en halv timme in till Trondheim. Käkade en meny på mc donalds för 99 norska kronor, och så kollade vi på lite sevärdheter. Det va nog de roligaste med resan. Eller det va riktigt kul att åka snowboard en dag med. Få lära sig lite ordentligen. Men jag var bara med en halv dag för jag hade så ont i knäna sen skidorna. I torsdags hade vi utgång. Va riktigt trevligt med god mat osv. Fick även diplom för terminens utveckling. Blev måttligt förvånad, uppfattade inte att det var jag förrens han pekade på mig och sa att det var ett av dom bästa vfu besöken han haft när han var i Högsby för jag var en helt annan person då mot hur jag var i skolan med mina egna klasskompisar. Och det stämmer nog. Självklart blir jag en annan person när jag står och ska leda något för mina elever? Eller? Är helt klart en annan typ av ledare när jag enbar ledert något för klassen.

Just nu sitter jag och halvglor på handbollen och käkar toffifee, muuuma. Njuter av mina näst sista lediga dag :P Imorgon är sista, men då ska jag fixa till min komplettering på vfurapporten så man får grönt på hela b-kursen. Riktigt skönt när de är inskickat och allt är klart. Bara ladda för nya kursen, men en del nya folk.






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback