When it was good

Jag har ingen motivation till att plugga. Lovade mig själv att kolla på föreläsningen som vår lärare har lagt upp. Upptäckte att den var 1 timme, så nej tack de orkar jag inte. Kollade igenom powerpointen istället, men fattade man något? Näää. Varför ska vi behöva kunna sånna här saker? =( Blir fan deprimerad, och tentan är om 2 veckor i o för sig. Har ju fortfarande tid att lära mig, men jag har verkligen noll motivation till de. Ajaaaaa, de blir väl bättre som man säger.

Har nyss pratat med vaktmästaren. Vår frys har ju varit sönder sen i november. Och imon skulle den tydligen komma, en ny alltså. Och det är fan bäst för hyresvärden de! Är riktigt trött på att inte ha någon frys. Och om dom kommer med en liten, eller en som ser helt annorlunda ut mot kylskåpet så bryter jag ihop! Aja idag vet jag inte vad jag ska hitta på, va i Hultsfred imorse med Mattias som gjorde en synundersökning. Sen åkte vi upp till hans gamla lägenhet, för Hultsfreds bostäder hade ju tydligen satt upp en helt ny postlåda med Mattias namn på när han flyttade därifrån? Pantande? Jooo tack. Fick ett stort kuverts innehållande massor med brev till vår adress i veckan som va därifrån nämligen, de va så vi upptäckte de. Bra att dom skickar de nu såhär mer än ett halv år efter. Hultsfred bostäder borde fan få betala för betalningspåminnelserna!
Ikväll blir det gympa med Michaela iaf, annars blire bara chill, mår bättre idag så det är skönt :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback