Running through my head

Då var helgen över igen. Va en bra helg faktiskt! I fredags kom Tim och vi spelade kinect, kollade på film och sådär :) Matilda kom även en stund senare på kvällen, och det blev kortspel och snack. Tim sov kvar här och på lördagen va han och Mattias bakfulla, även om dom inte vill erkänna de ;) Så det blev tvspelade och soffhäng typ hela dagen. På kvällen åkte vi till Hultsfred och hämtade upp Matilda, och då åkte vi och spelade lite bowling. Trevligt :) Åkte sen vidare mot kinan och käkade god mat. I söndags fixade vi iordning min bil lite hos Max och Malin. Den ska ju säljas eftersom vi ska köpa ny bil, en större :) Så inom kort så kommer den komma upp på blocket. Kollade även på deras hus som de precis har flyttat in i, så fint så. Finns nog ingen som har goare barn än dom 2 iaf haha, så jäkla söta.

Idag känns det egenntligen fortfarande som det är helg. Ställde klockan på 9, för jag skulle gå upp och kolla på vår föreläsning. Det finns så pass bra teknik nu för tiden vetni, så vi kan vara hemma och kolla live på våra föreläsningar från Paris denna vecka. Inte dumt det! Men jag stängde av klockan och somnade om, va för trött för att gå upp. Vaknade sen vid kvart i elva och loggade in, men då var den tydligen redan slut. Behöver bara åka till Kalmar på torsdag denna vecka för lite grupparbete, sen ska jag även träffa min adept som jag ska vara personlig tränare för. Får se hur det går =) Blir ett par timmars väntande, men tyckte det va lika bra att få det överstökat med träff osv.
Idag händer det nog inte allt för mycket förutom att det blir innebandy ikväll :):)






Såhär ser det ut på vår diskbänk när det inte är min tur att diska.
Orkar man ens börja laga mat när det ser ut såhär? Näääe! Det
blir tydligen min tur igen...






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback