Hard to say that you're sorry

Redan måndag. Helgen gick väldigt snabbt får jag säga. Har egentligen inte gjort så mycket, men det är skönt det med. I fredags va vi och käkade pizza på Milano i Hultsfred, riktigt god kycklingpizza där :) Sen kollade vi på film resten av kvällen. I lördags var vi och tvättade våra bilar, sen kollade vi även på innebandy. Svalas herrar möte hultsfred, och den matchen slutade 4-4, riktigt spännande =) På kvällen kom syster och Henrik och vi käkade våfflor, spelade kinect och kollade på paranormal activity 2. Den va sådär får jag säga, ettan va ju helt klart bättre. Tråkigt slut hade den också, så man förstår ju att det kommer en fortsättning på den. I söndags blev det städ av bilar, städ  i lägenheten och tvkväll :) Skulle lagt upp bilen också, men det kommer hehe.

Idag i skolan har vi haft handikappsidrott. Har testat rullstolsinnebandy/basket, blindboll, bookia och mycket mer =) Riktigt skoj, men det är minst lika svårt. Blev många skratt idag hehe. Har ju redan varit med och gjort detta en gång innan med BF, men jag uppskattade det mer denna gång. Nu kändes det lite mer verkligt, för det kan ju faktiskt vara så att man får en handikappad i elev i framtiden som ska vara med på idrotten. Och då måste man kunna anpassa undervisningen för det. Hann även med att träffa min adept som jag är personlig tränare för. Hon fick sitt träningspass för 2 veckor, och så fick hon lite mer koll på sin kost förhoppningsvis =)
Ikväll har jag spelat innebandy med gänget, alltid lika trevligt. Efter det blev de duschen, halv 8 hos mig, familjen annorlunda och nu spårlöst och senare big brother. Bra kväll hehe ;)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback